20 dingen die je kunt doen met Instagram!



Instagram! 




Een tijdje geleden kwam ik op een website deze tips tegen. Ik heb ze gekopieerd en geplakt op mijn bureaublad. Nu kwam ik ze gister weer tegen. 
En ik dacht meteen o ja! Leuk. 
Dus bij deze:
Hier zijn 20 dingen die je kunt doen met Instagram waarvan je niet wist dat dit kon! Print, share, bekijk and much much more!

Instagrid : Een webgallery met jouw Instagram Foto`s.

Webstagram en Followgram : Bekijk en manage jou Instagram Profiel online!

Instabam : Vind Instagram foto`s van de locatie van jouw voorkeur! Bijvoorbeeld waar je nu bent. Echt heel tof!

Timehop : Ontvang een e-mail per dag met de instagram foto`s die je een jaar geleden hebt gemaakt. Deze heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Instafriends : Zoek uit wie jou niet terugvolgt. Mwah, vind ik persoonlijk niet echt leuk om te weten, dus deze hebik niet geprobeert. Zie er nog niet het voordeel van...

Hashgram : Zoek  op Instagram  met eenhashtag, keyword of gebruiker. 
Echt handig.

Cartagram : Deze laat de populaire publieke foto`s zien van Instagram op een kaart. Nog niet geprobeert, zie er nu nog niet de meerwaarde van.

Instagreat : Browse populairefoto`s of zelfs je eigen tijdlijn.

Postagram : Stuur Instagram postkaarten van je iPhone of smartphone. Lijkt me erg leuk!

Gramjunction : Link je Instagram foto`s naar je Flickr accounts.

Imagesnap : Past jouw Instagram foto`s aan  in 2″x2″ tiles. Handig!

Printstagram : Creëer prints of posters van jouw Instagram foto`s.

Calendagram : Creëer Muurkalenders van jouw Instagram foto`s.

Instamaker : Jouw Instagram foto`s op t-shirts, kaartjes en meer.

Stickygram : Jouw Instagram foto`s op een magneet.

Casetagram : Creëer een smartphone case van jouw Instagram foto`s.

Artflakes : Maak verwijderbare vinyl stickers van jouw Instagram foto`s.

Followgram : Maak een Instagram Follow button voor op je website en/ of blog. 

Snapwidget :Koppel makkelijk een Instagram foto gallerij op jouw website en/ of blog. Geinig! 

Ik vind er wel een paar geinige tussen zitten. Die wil ik zeker gaan proberen.

Bekentenis: Ik weet niet meer van welke (amerikaanse) site ik dit heb afgehaald, dus  mijn excuses dat er geen verwijzing bij zit. Mocht ik hem nog terugvinden, zet ik hem er nog even bij.

Groetjes Barbara

Labels: