Let`s Doodle! Say What?


Dit is echt heel grappig.
Doodlen.
Wat is het? Het is een tekening maken zonder een duidelijk doel. Ikzelf wist niet dat het zo heette, maar ik doe dit al jaren. Wanneer ik aan de telefoon zit of aan tafel met een pennetje en een achterkant van een bijvoorbeeld een lege envelop. Gedachteloos een beetje tekeningetjes maken.

Blijkt het een naam te hebben. Ik kwam deze zomer op http://www.gewoonleuker.nl/  een artikel tegen en het bleef maar in mijn hoofd zitten. Deze week kwam ik weer een filmpje tegen. En er blijken er meer te zijn, leuke filmpjes op YouTube die uitleggen hoe of wat.
Het is een beetje mindfulness, maar dan anders. Je kan er op YouTube heel veel vinden, deze hieronder vond ik heel fijn en leerzaam.


Lekker een beetje krabbelen...
En dit is mijn creatie van dit weekend.



Zo voor een eerste Doodle, ben best tevreden.

Labels: