Let`s Talk about Make-up.



Haha, Als startende blogger dacht ik laat ik eens mijn make-up verzamelen. Gewoon eens kijken wat ik heb.
Alhier het resultaat! Valt niet tegen, he? Ik heb echt geen idee wat de gemiddelde vrouw heeft aan make-up.

Is dit nu veel of weinig...Maar voor mijn doen valt dit niet tegen, ben best een beetje trots...


Mijn uitdaging zit daarin dat ik er elke dag dezelfde routine afdraai.
Foundation, concealer, oogschaduw, blush, wenkbrauwen, oogpotlood en als ik tijd heb ook nog een beetje eyeliner en als finishing touch de mascara.

Snel, safe (lees: beetje saai) en praktisch (lees: errug mommy-achtig).
Ik hoor mezelf denken, Bar hoe lang doe je er eigenlijk over..
Eerlijk gezegd het verschilt. Vandaag in de vroegte en in alle haast op weg naar mijn werk doe ik er nog geen tien minuten over, jaja inclusief mijn hairdo. Maar ik ben gek op make-up en neem er graag de tijd voor en dan doe ik er zomaar een half uur over (zonder mij hairdo). Echt Heerlijk.. echt een beetje me-time...

Nu nog een beetje experimenteren. Ga toch maar mijn collega beautybloggers  bezoeken. Kom maar op met jullie tips en trucs. En Youtube.
Straks hou ik geen tijd meer over voor mijn make-up.

Labels: