Bugaboo Of Joolz

Mama met een blog
Bugaboo og Joolz?


Na aanleiding van mijn vraag over wat advies mbt een kinderwagen kan ik melden De Queeste is volbracht! Het was even wikken en wegen, but we got him.
Voordat ik vertel, welke kinderwagen het is geworden, zal ik eerst vertellen welke voordelen en nadelen hebben meegespeeld in het maken van de keuze.
Daar we eerder een Bugaboo Cameleon hadden gehad, wisten we ongeveer wat we mochten verwachten van een kinderwagen. Daarnaast wisten we ook dat we niet weer een nieuwe wilden. Dus sowieso een tweedehandsje,  via bv marktplaats.


Ons verlanglijstje:

- Gebruiksvriendelijk in dagelijks gebruik
- Makkelijk opvouwbaar voor in de auto
- Lekker rijden, want we wandelen veel, naar school, naar de winkels etc.
- Goed schoon te houden

Na wat onderzoek en navraag kwamen we tot de conclusie dat er twee merken waren die ons aanspraken. Namelijk de Bugaboo en de Joolz.
Bugaboo, omdat we wisten wat we zouden krijgen en een Joolz omdat volgens zeggen dit een verbeterde versie zou zijn van de Bugaboo.
Er zouden een paar voormalige werknemers van Bugaboo een eigen lijn zijn opgestart, nml de Joolz. Interessant genoeg om daar eens wat meer over te weten te komen.

Bugaboo Cameleon



De Voordelen:

De Nadelen:

De Joolz Day

De voordelen:

De nadelen:


De Conclusie: 

Beiden merken voldoen aan ons eisenpakket. Waarbij de Joolz duisdelijk inspeelt op de wat langere mensen. Helaas heeft dat voor mij niet zoveel meerwaarde, daar ik ruim onder de gemiddelde lengte val.(hihi)
Daarnaast is de duwstang de Bugaboo prima in lengte verstelbaar en kan ook mijn lief, die net boven de gemiddelde lengte valt, de wagen prima besturen, dus dit voordeel valt weg voor de Joolz.
Daarnaast vond ik de prijs van de Joolz echt tegenvallen. Zelfs tweedehands op Marktplaats was het best een flinke duit. Dus....

De winnaar is geworden de Bugaboo!


Echt een fijne tweedehands wagen die er, echt waar, nog als nieuw uitziet. En ja, via Marktplaats gescoord!
Helemaal blij!
Nu kan weer een item van mijn to-do lijstje afstrepen, Yeh!

Barbara


Labels: ,