Pannenkoekenfeest




(dit is een advertorial)                                        
Pannenkoeken! Mijn meiden zijn er dol op.
Vooral als papa ze heeft gemaakt.
Jammie!
Helaas moet Papa ook wel eens werken en moeten we het doen met de koelverse-versie.

En toen kreeg ik afgelopen week een mailtje of ik iets wilde schrijven over JAN pannenkoeken.
Dat is leuk! Maar eerlijk gezegd kende ik het helemaal niet.
Want mijn winkelgedrag is op het moment gebaseerd op de Ah en de Aldi.
En tja, daar kun je ze niet krijgen. Op naar de Jumbo supermarkt, alwaar een heel assortiment ligt (ze zijn overigens ook bij de Plus, Deen, Jan Linders etcetera verkrijgbaar).
Wat een leuke verpakking! Ik ga eerst eens voor de naturel versie.
Leuke verpakking en de filosofie spreekt mij wel aan. Ik ben benieuwd.

Thuis gekomen liggen de pannenkoeken op het aanrecht. Ze lonken en roepen om opgegeten te worden. Dat moet geen probleem zijn. Vooral mijn oudste dochter blijft maar pannenkoeken halen.

                                                    

Jammie, ze zijn echt lekker! Niet te dik en makkelijk oprolbaar. De meiden hebben echt een voorkeur voor suiker en stroop! Ohoh, een serieuze  concurrent voor papa zijn pannenkoeken!

Er is ook een leuke site www.janpannenkoeken.nl




En er zijn leuke acties op te vinden!
Je kunt nu via het online spaarprogramma, heel makkelijk sparen voor mooie prijzen, zoals: 20% korting op kinderkleding op vd.nl, twee uur gratis skiën bij SnowWorld of een mini abonnement op 100%NL magazine. Het enige wat je hoeft te doen, is één streepjescode in te vullen en vijf vraagjes over JAN in te vullen. Voor elke goed beantwoorde vraag krijg je een pannenkoekenzegel en bij 6 zegels is je spaarkaart vol en mag je één van de 5 leuke prijzen uitzoeken!



En wat ik ook geinig vond is de recepten die ze op de site hebben staan.


 














Die zien er zo lekker uit.
Waren jullie al bekend met Janpannenkoeken?



                                                                                                                                    

Labels: , ,