Zwanger week 39



Mama met een blog
Mama met een blog


Goed, het waggelt en het broedt. Nee, je mag maar 1 keer raden.
Nee en het is geen broedkip of -eend.
Precies, ik ben het. De laatste loodjes worden nu best wel zwaar.
Afgelopen week 2 keer een valse start gehad. Het leek allemaal serieus business te worden.
Maar uiteindelijk zakt het dan toch weer af na een paar uur.
Ik moet zeggen dat het wel spannend wordt, want as maandag zal er hoe dan ook een keizersnede plaatsvinden, maar als meneer eerder wil komen, ga ik het toch zelf proberen.
Dat maakt wel dat we elke avond naar bed gaan met het idee, misschien vannacht?

Ondanks dat mijn buik nu echt wel een beetje in de weg gaat zitten,
(ik merk dat ik niet goed meer afstanden en afmetingen in kan schatten, dus ik gooi nogal wat om met mijn buik en ook aan het aanrecht staan is een uitdaging) bedenk ik mij ook elke keer weer hoe bijzonder het is dat er al een compleet mensje in zit.

Ik vond het daarom wel leuk om toch nog een paar foto`s te maken met dikke buik.
De  dikke-buiken-foto-sessie!
Eerst heb ik nog wat ideeën opgedaan online bij Pinterest.

Allemaal superleuke ideeën, maar niet echt uitvoerbaar met mijn kinderen, die helaas niet op commando leuk kunnen doen voor een camera. Erfenisje van hun mama ben ik bang.
Dus vorige week zondag een beetje fotootjes geschoten. Al met al best leuk geworden, toch?



Nu wat ideetjes op gaan doen als ons kleine mannetje geboren is.
Tot snel,

 photo handtekeningafsluitingblogkat_zpsfae9a3f3.jpg

Labels: