1 jaar bloggen en winactie ->verlopen


Woohoo! Mijn blog bestaat alweer 1  jaar.

1 jaar bloggen, ballonnen, blauwe lucht

Eigenlijk alweer iets langer, want eind oktober 2013 startte ik met de blog.
Maar wat ben ik blij, dat ik ben begonnen.
Waarom ik ben begonnen kun je hier lezen.

En wat is er een hoop gebeurd afgelopen jaar. Zowel met mijn blog als privé.
En wat heb ik er een hoop lezers bij gekregen!
Ik geniet echt van jullie reacties.

Om jullie te bedanken heb ik een kleine winactie voor jullie.
Van Post is veel leuker, heb ik een leuke armband te winnen.

winactie, mam met een blog



Wat moet je hiervoor doen?

-Een comment achterlaten dat je meedoet, vergeet niet je naam en mailadres achter te laten!
-Volg mij op Bloglovin`, wanneer je mij nog niet volgt.
-En geef mijn Facebookpagina een like.

Op 24 december kies ik een winnaar en stuur ik deze een mailtje.

Fijne dag allemaal!

 photo handtekeningafsluitingblogkat_zpsfae9a3f3.jpg

Labels: