eZwangerschapskalender


Mama met een blog


Vorige maand werd ik benaderd door  Karolina van ezwangerschapskalender. Of ik het leuk vond om mijn verhaal op haar site te vertellen over het moederschap, om precies te zijn mijn moederschap.

Natuurlijk
vond ik dit leuk!
Maar gaande weg vond ik het best nog wel lastig en heb ik even moeten worstelen met de juiste woorden.
Ondertussen staat mijn verhaal op haar site, tussen de verhalen van al de andere mama`s.
Het zijn herkenbare verhalen voor de meeste mama`s, maar ook voor de mama-to-be is er veel informatie te vinden.

Wordt je een beetje nieuwsgierig?
Hier kun je mijn verhaal lezen.
En mocht je geinspireerd zijn om jouw verhaal te delen, via de site staat een oproep waar je je kunt aanmelden.



 photo handtekeningafsluitingblogkat_zpsfae9a3f3.jpg

Labels: ,