Review Mymepal brooddoos en winactie ! ->verlopen

mama met een blog
De Nieuwe Brooddoos

Het is `s-morgens vroeg, zo rond acht uur. Buiten is het nog donker, we zijn op weg naar de kortste dag. Brrr en het waait.
Het is de laatste week school. Pff, gelukkig maar, die bleke bekkies van de meiden van mij doen sterk vermoeden dat de kerstvakantie een welkome break gaat worden.
In hoofd ben ik al leuke dingetjes aan het plannen voor de komende twee weken.

Maar voor nu nog even Rush Hour in de ochtend.
Wie wil er pap? Wie wil er een boterham en wat wil je erop?
Terwijl ik druk bezig ben met het ontbijt klaar te maken, ben ik ook druk bezig om de brooddozen te vullen. Ik heb echt een haat- liefde verhouding met die dingen. Misschien wil ik er ook wel te veel in proppen of te weinig. Ik weet het niet.
En dan die stomme deksels met de clipjes, het lijkt wel of het nooit goed past.
Altijd oorlog met die dingen, grrr. Ik had vroeger nooit een brooddoos, alleen maar een plastic zakje.
Trouwens, hoe oud was ik eigenlijk toen ik mijn eigen brood ging klaarmaken?

Glimlachend denk ik even aan het mailtje dat ik kreeg van MyMepal of ik niet een brooddoos wil reviewen?
Nou als je mij een beetje kent, dan zou je dat niet vragen. Ha!
Maar ik heb toch eventjes op de site gekeken, puur uit nieuwsgierigheid, natuurlijk.
Dat ziet er toch wel geinig uit, moet ik zeggen.

Goed, dan maar de stoute schoenen aangetrokken. Ik wil het wel reviewen, maar dan wel met iets leuks. Een leuke winaktie bijvoorbeeld?
Prima, zeiden ze tegen mij in de mail.
Dus bij deze kunnen jullie een superleuke brooddoos winnen!

Wat maakt deze brooddozen zo leuk?
Nou, je kunt hem hem helemaal zelf ontwerpen naar eigen smaak. Ik heb mij even heerlijk laten gaan. Wat kun je veel leuke dingen ontwerpen, met foto, zonder foto of met al die leuke figuurtjes. .
Je kunt de kleuren aanpassen en op de deksel een leuke afbeelding plaatsen. 
Daarnaast kun je er ook wat op laten drukken in letters, bijvoorbeeld een naam. Handig voor op de opvang of op school. Ik heb er echt wat leuks van kunnen maken, al zeg ik het zelf. Ik kon alleen niet kiezen welke naam, haha, dat wordt nog wat.


Mama met een blog
Geinig, toch?

Ik kreeg de doos afgelopen woensdag binnen en het was echt een kadootje.
De manier van bestellen was heel makkelijk en daarna werd ik goed ge├»nformeerd over de levering van de lunchbox via de mail 
Als je hier klikt krijg je de `wall of fame` met nog meer voorbeelden.
Maar ik moet zeggen, hij ziet er ook echt een beetje robuust en stevig uit. Hij kan wel tegen een stootje.
En hij dan het sluitsysteem! Dit wordt nog een klus wie wanneer de brooddoos mee naar school neemt!

Een leuke winactie volgens mij.

Wat moet je er voor doen?
- Mijn facebookpagina liken, klik hier.
- En een leuk comment achterlaten voor wie je hem graag zou winnen en waarom.
De actie loopt t/m 8 januari 2015.En de winnaar wordt bekend gemaakt via 
mijn facebookpagina op 9 januari 2015.

Hartstikke leuk, toch? Doe je ook mee?

 photo handtekeningafsluitingblogkat_zpsfae9a3f3.jpg

Labels: , ,