Glimlach, Grinnik en Geniet #2


Mama met een Blog
Bron: Google


Tweelingen blijven mij fascineren. Het leek mij altijd enig om een tweeling te zijn. Toen ik voor de eerste keer zwanger werd, sloeg de schrik
om mijn hart, het zal toch niet..? Toe vond ik het ineens niet zo`n heel aantrekkelijke gedachten meer.
Ik heb uiteindelijk alleen maar èènlingetjes gekregen. En daar ben ik ook echt heel blij mee.

Maar het schaterlachen van deze twee, geeft toch te denken, hoe leuk zou het zijn als je een tweeling bent. Je verveelt je nooit! Niet dat dat erg is hoor. Maar er zijn toch wel heel wat voordelen als je met zijn tweetjes bent! Al ben ik wel van mening dat het voor de ouders in het begin keihard bikkelen is om te zorgen voor 2 spruiten tegelijkertijd!





 photo handtekeningafsluitingblogkat_zpsfae9a3f3.jpg

Labels: