Gelukkig Getrouwd+ leuke winactie van Lucardi!



Mama met een Blog


Mijn lief en ik zijn getrouwd in de vorige eeuw. Ha, als ik het zo zeg voel ik mij zooo oud!

Maar goed, het is wel zo, dat trouwen bedoel ik  in de vorige eeuw! Alweer bijna 19 jaar.

Het was in januari en het was echt heel koud! Brrr.
Maar een superleuke dag. We hebben foto`s gemaakt op scheveningen! Toen de pier nog open en toegankelijk was, zonder overkapping en winkeltjes! En er lag ijs op het strand en de pier was glad, maar we hebben er supermooie foto`s gemaakt. Ook mochten we het Kuhrhaus in. Zonder afspraak, mochten we overal foto`s maken. Ook hier was het een geslaagd succes. Tja, dat kon toen allemaal nog.

Maar wàt als ik het allemaal over zou mogen doen. Ik bedoel, dat is toch hartstikke hip, je trouwbelofte opnieuw bevestigen!?
Eerlijk gezegd zou ik kiezen voor een veel kleinere opzet!
Intiem met enkel familie en wat vrienden.
Of nee, toch weer een lekker groot feest, maar dan op het strand, met een barbeque en veel ballonnen en een kampvuur.
Misschien kunnen we ook wel trouwen op het strand. Kan dat eigenlijk in Nederland?
Mmmh, en mijn jurk? Een jurk waar ik lekker in kan dansen en niet te bruidachtig. Misschien dit keer toch een rode jurk? Met een paar mooie sieraden.
En natuurlijk een fantastische band, met muziek van alle genres, romantische maar ook lekker zomers. En fakkels, natuurlijk!

Stiekem ben ik blij dat we niet meer hoeven te trouwen. Maar als, als, dan wist ik het wel.
Mocht jij binnenkort je trouwdag plannen dan heeft Lucardi een leuke winaktie!
Hier kun je je droomaanzoek beschrijven en delen en dan maak je kans op 1 van die prachtige bruidsarmbanden.
Op deze pagina kun je prachtige ringen bekijken en natuurlijk kun je zo ook kopen.
Een leuk extraatje voor jou mooie trouwdag!

Ik ben heel benieuwd hoe jullie dag eruit zal zien!


 photo handtekeningafsluitingblogkat_zpsfae9a3f3.jpg

Labels: